Tuesday, December 23, 2008

Lidy Nicolasen ook Common Purpose? Of slechts niet ingewijde conformist?



mevrouw van de Volkskrant die actief een cover up voor Joris Demmink verzorgt. Een heuler om te onhouden als straks de bordjes verhangen zijn. Pek en veren!

Ministerie van Algemene Zaken

Spreekpunten voor de minister-president bij het in ontvangt nemen van het boek "Van onze verslaggeefster" van Lidy Nicolasen, Nieuwspoort, 31 oktober 2002, 17.30 u.

Beste Lidy, dames en heren,

Ik vind het een eer dit dagboek in ontvangst te mogen nemen. Lidy, je schrijft ergens dat je het boek het liefst had aangeboden aan `een vertrekkende of een komende politicus'. Ik ben blij dat ik aan al je wensen kan voldoen, want ik ben allebei.

We kennen elkaar niet heel goed. Je schrijft in je dagboek dat je eind april nog enthousiast op André Rouvoet afstapte omdat je dacht dat ik dat was.

Nu zijn er veel slechtere mensen om mee verward te worden, dus dat beschouw ik alleen maar als een compliment.

Ter verdediging van de persoonsverwisseling voer je overigens aan dat we "beiden de uitstraling hebben van onkreukbare, oerdegelijke, blije christenen".

Een treffende observatie, lijkt mij.

hat tip Micha Kat